15:19

Przeczytane w Miesiącu - Sierpień i Wrzesień

Instagram
Jestem z siebie dumna. To podsumowanie dotyczy wprawdzie dwóch miesięcy, ale średnia i taj wypada super. Nawet nie zwróciłam uwagi na to, że tyle czytałam. Widzę tylko jedną przyczynę, mianowicie książki, które ostatnio czytałam musiały być naprawdę dobre. I taka jest prawda, bo jak tak przeglądam listę, to może jedna mnie rozczarowała, ale tylko odrobinę. Jest dobrze ☺ Dalej powoli czytam Starcie królów, ale na to muszę mieć ochotę. Lubię sobie dawkować przyjemności ;)

Julian Hardy Jazda na rydwanie RECENZJA
Beata Majewska Konkurs na żonę
Beata Majewska Bilet do szczęścia
Lucinda Riley Siedem sióstr
Lucinda Riley Siostra burzy
Piotr Tymiński Wołyń. Bez litości RECENZJA
Anna Bichalska Wzgórze Niezapominajek
Annie Darling Mała księgarnia samotnych serc
Abbi Waxman Ogród małych kroków

A jak u Was wyglądał ostatni czas? :) 

1 komentarz:

  1. Ja też jestem całkiem zadowolona z czytelniczego wyniku. Zaczytanego października! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Krokusowe Przemyślenia , Blogger