13:55

Przeczytane w Miesiącu - Grudzień


Instagram

Podsumowanie numer dwa, czyli PwM grudnia. Wcale nie upłynęło tak dużo czasu od poprzedniego miesiąca, dopiero 10 stycznia. Wiecie co? Chyba jeszcze nie przestawiłam myślenia na fakt, że już jest kolejny rok. Nadal wydaje mi się, że przecież jest rok 2017. Zwykle taki stan trwa u mnie do lutego, tak mniej więcej, także jeszcze około 2-3 tygodnie i będzie wszystko w porządku ;)

Książkiiii :)

Beata Majewska Zdążyć z miłością
Krystyna Mirek Światło w Cichą Noc
Magdalena Majcher Wszystkie pory uczuć. Jesień
Gabriela Gargaś Zanim wstanie dla nas słońce
Magdalena Knedler Nie całkiem białe Boże Narodzenie

Właśnie zauważyłam, że rok zakończyłam z polskimi autorkami. Jestem aż zaskoczona, bo jednak zwykle gdzieś tam znajdzie się coś z literatury obcej, a tu proszę :) Szczególnie przypadły mi do gustu dwie z tych książek, mianowicie Wszystkie pory uczuć. Jesień oraz Nie całkiem białe Boże Narodzenie. Szczerze polecam te tytuły :)

Mam już za sobą przeczytanie pierwszej książki w 2018 roku i... też polskiej autorki. Powiem (napiszę) więcej! Książka czytana przeze mnie obecnie również należy do literatury polskiej :) Jak to się mówi? Dobre, bo polskie? ;)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny wynik! Nie czytałam tych książek :)
    Pozdrawiam! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych książek czytałam aż trzy, także niezły wynik. Zaczytanego stycznia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Krokusowe Przemyślenia , Blogger