21:31

Przeczytane w Miesiącu - Październik

Instagram

Od razu z grubej rury. Jestem zaskoczona. Więcej! Ja jestem w szoku, bo przeczytałam w październiku 7 książek :D Tak po prostu. I wierzcie mi, że po tak długim czasie, kiedy miałam czas na maksymalnie 4 książki w miesiącu, to jest naprawdę przyjemna odmiana. Tęskniłam za tym, ale muszę się do czegoś przyznać... nie mam zielonego pojęcia, jak i kiedy mi się to udało. Samo się :p Mam tylko nadzieję, że to nie jest jednorazowy wyskok ;) 

Magdalena Witkiewicz Ósmy cud świata
Magdalena Majcher Stan nie! błogosławiony
Krystyna Mirek Francuska opowieść 
Natasza Socha Apteka marzeń  RECENZJA
Agnieszka Czachor Świerszcze wybielone na kość  RECENZJA
Agnieszka Lingas-Łoniewska Zakład o miłość
Mariusz Sepioło Himalaistki. Opowieść o kobietach, które pokonały szczyt

Zdecydowana większość tych książek mnie zachwyciła. Naprawdę. Szczególnie ta ostatnia, ale o tym w recenzji, która niedługo się pojawi. Dwie mnie rozczarowały, z czego jedna dość mocno. Spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Numerem jeden jest Apteka marzeń. Ta książka jest tak niesamowicie prawdziwa... 

W październiku, jak co roku, odbyły się Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie. Wzięłam w nich udział w sposób dość skąpy, bo spędziłam w Expo ledwie 3 godziny, ale jakoś nie żałuję. Oczywiście, cudownie było znowu zobaczyć tyle książek, wydawnictw, autorów w jednym miejscu, jednak muszę przyznać, że organizacyjnie były to zdecydowanie najsłabsze targi. Były tak niesamowite tłumy, że kupiłam dosłownie 3 tytuły, bo miałam po prostu dość tego ścisku. Na szczęście, mój Mąż był tam każdego dnia, więc w niedzielę rano otrzymał zamówienie, co dokładnie ma ze sobą przywieźć ;) 
Jakie dokładnie tytuły udało mi się tym sposobem zgromadzić, możecie zobaczyć na Instagramie. Jest tam też cenne dla mnie zdjęcie, czyli pamiątka ze spotkania z Adamem Bieleckim :) 

Ciekawe, co przyniesie nam listopad...

1 komentarz:

  1. "Stan nie!błogosławiony" mam za sobą i aktualnie czytam "Ósmy cud świata". Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego listopada! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Krokusowe Przemyślenia , Blogger