11:19

Z innej beczki, czyli coś nowego :)


Instagram

Jakiś czas temu... no dobrze, bardzo dawno temu :p Pisałam Wam, że chciałabym wprowadzić coś nowego na bloga. Obecnie pojawiają się tutaj recenzje przeczytanych przeze mnie książek oraz PwM, czyli podsumowanie każdego miesiąca. Teraz będziecie mogli spodziewać się postów zatytułowanych Z innej beczki. Każdy post oznaczony takim tytułem i etykietą niekoniecznie będzie związany z literaturą. Czasami będą to zdjęcia, czasami jakieś bardziej osobiste refleksje, a czasami być może moja opinia na temat jakiegoś produktu. Będzie to cykl postów, na które do tej pory gdzieś tam, z tyłu głowy miałam pomysł, ale ich nie publikowałam, ponieważ chciałam, aby blog był stricte książkowy. Te wpisy być może zmienią trochę jego charakter, ale zmiany są potrzebne i ważne :)
Nie wiem jeszcze, czy Z innej beczki będzie czymś tak regularnym, jak PwM, kolokwialnie mówiąc - to wyjdzie w praniu :)
W każdym razie - spodziewajcie się postów innego rodzaju niż do tej pory :)

Zapraszam serdecznie! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Krokusowe Przemyślenia , Blogger