14:07

4 lata :)

Źródło zdjęcia

Dzisiaj mijają 4 lata od momentu opublikowania pierwszego postu. 
Baaardzo dużo czasu, dużo zmian, dużo wydarzeń, pozytywnych i negatywnych, bo przecież nie da się wszystkich uniknąć ☺

W tym momencie życzę sobie... wielu rzeczy 😃
Przede wszystkim wytrwałości i cierpliwości. Obie te rzeczy przydadzą się zarówno w blogowaniu, jak i w życiu codziennym. Chciałabym, żeby plany, które gdzieś tam się rodzą w mojej głowie zostały przeze mnie zrealizowane, a przede wszystkim, żebym miała odwagę podjąć się ich realizacji, a nie tylko coś tam sobie w myślach kombinować 😉 
Więcej czytania, więcej pisania - to u mnie standard ☺

Chcę także podziękować wszystkim tym osobom, które pomimo moich wad tutaj zaglądają, czytają to, co napiszę, czasami skomentują. Bloga założyłam dla siebie, dla własnej satysfakcji, ale z czasem okazało się, że także dla Was. Każde Wasze odwiedziny, każde napisane przez Was słowo sprawia mi niewypowiedzianą przyjemność i satysfakcję. 
Naprawdę Wam dziękuję, że jesteście, że mnie motywujecie, że mimo tych nieszczęsnych przerw dajecie mi kolejną szansę. Jest to dla mnie niezmiernie ważne.

Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że przede mną i przed Wami jeszcze wiele książek i recenzji ☺💕

3 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie i życzę kolejnych lat blogowania pełnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych 4 i jeszcze więcej lat pełnych weny, pasji i dobrych książek :)

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Krokusowe Przemyślenia , Blogger