14:29

Przeczytane w Miesiącu - Grudzień i Styczeń

Źródło zdjęcia

Wracając ostatnio z pracy zdałam sobie sprawę z tego, że jakimś cudem pominęłam wpis z cyklu Przeczytane w Miesiącu z grudnia. Nie wiem, jak to się stało, ale się stało. Postanowiłam połączyć dwa miesiące, żeby wszystko było jasne i uporządkowane. W najbliższym czasie pojawią się także zaległe recenzje, z których nie mogę się wygrzebać, ale cały czas wierzę, że w końcu wpisy będą pojawiały się na bieżąco:)

Wracając do tematu podsumowania. Przede wszystkim grudzień. Nie porażał ilością przeczytanych książek, może dlatego wyparłam z pamięci wpis o nim? Wszystko jest możliwe;)

Diana Gabaldon Ognisty krzyż (recenzja - KLIK)
Natalia Sońska Garść pierników, szczypta miłości (recenzja wkrótce)

I styczeń. Ten prezentuje się już o wiele lepiej, jakoś tak łatwiej było o czas na czytanie, co bardzo mnie cieszy:)

Olga Rudnicka Diabli nadali (recenzja - KLIK)
Wanda Szymanowska Niebieskie sandały (recenzja - KLIK)
Paula Hawkins Dziewczyna z pociągu (recenzja wkrótce)
Suzanne Young Kuracja samobójców (recenzja - KLIK)
Magdalena Kołosowska Trawa bardziej zielona (recenzja - KLIK)
Katie Alender Złe dziewczyny nie umierają (recenzja - KLIK)
Zbigniew Zborowski Pąki lodowych róż (recenzja wkrótce)
Joanne K. Rowling Harry Potter i Kamień Filozoficzny (recenzja wkrótce)

Jak widać - trochę tego w styczniu było, w sumie przeczytałam 8 książek. Nie były to same nowości. Wróciłam do starych książek, czego przykładem jest pierwszy tom serii autorstwa Joanne K. Rowling. Po prostu chciałam przeczytać coś, co jest mi już dobrze znane i przeze mnie lubiane. Tak samo traktuję ponowne sięgnięcie po Jeżycjadę, ale o tym w dalszych wpisach:)
W każdym razie, luty także zapowiada się obiecująco i mam nadzieję, że naprawdę tak będzie:)

;*

2 komentarze:

  1. Gratuluję wyników! :) U mnie styczeń marniutko, ale mam nadzieję, że luty pójdzie lepiej. :D
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wynik. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Krokusowe Przemyślenia , Blogger