16:48

Podsumowanie 2014 roku

Źródło zdjęcia

2014 rok zakończył swój bieg i ustąpił miejsca nowemu, 2015. Oznacza to, że nadszedł czas na nowe postanowienia i wyzwania. Zanim jednak to nastąpi, lepiej uporządkować stare sprawy, więc tak właśnie czynię.

W minionym roku przeczytałam 69 książek, z którego to wyniku jestem bardzo zadowolona. Pierwszy raz zapisywałam każdą zakończoną książkę. Wcześniej nie byłam świadoma ich liczby, nie sądziłam, że jest ich aż tyle. Wiem też, że dla niektórych ta ilość jest śmiesznie mała, ale nie dla mnie:)

Co znalazło się wśród tych 69 książek?
22 książki polskich autorów
47 książek zagranicznych autorów
10 książek autorstwa Agathy Christie
9 książek recenzenckich

Można to jeszcze podzielić na pozycje fantastyczne, młodzieżowe, obyczajowe, romanse... Zostańmy jednak przy tym podziale.

Tym samym zrealizowałam wyzwanie portalu granice.pl, czyli przeczytanie 52 książek:)
Drugie wyzwanie, którego się podjęłam już nie wygląda tak kolorowo. Niestety, nie udało mi się przeczytać takich książek, aby ich tytuły odpowiadały literom hasła podanego przez jion. Do realizacji celu zabrakło mi naprawdę niewiele, ale mam też świadomość, że do tego wyzwania dołączyłam mniej więcej w połowie roku. Mówi się trudno, może następnym razem się uda:)

Czego związanego z czytaniem chciałabym w Nowym Roku? Więcej czasu. Więcej przeczytanych książek. Sięgania po tytuły nie tylko nowe, premierowe, ale także starsze, już troszkę zapomniane, ale dalej wartościowe. Sięgania po tytuły, które są mniej znane, odkrywania ich jako nowość, która już ma swoje miesiące i lata. Więcej czasu na bloga;) Chciałabym go dopieścić, zmienić wygląd, regularnie pisać recenzje. 
I mam nadzieję, że uda mi się to zrealizować, chociaż w pewnym stopniu:)

;*


10 komentarzy:

  1. Widzę, że mamy podobne postanowienia - też chcę sięgać po te zapomniane, "stare" książki, nowości mnie odrobinę ostatnio znudziły. Życzę Ci więc, aby Twoje plany się zrealizowały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wynik :) Ja w minionym roku przeczytałam aż 73 książki, co dla mnie też jest zadziwiającym wynikiem, bo nie sądziłam, że aż tyle ich będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się tylko tak wydaje, że tych przeczytanych książek jest mało. Gdy się podlicza, to nagle okazuje się, że jest ich jednak trochę więcej;) Również gratuluję wyniku!:)

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku i trzymam kciuki za realizację postanowień. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wynik, którego ci gratuluję. A w nowym roku życzę jeszcze lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo dobry wynik. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Krokusowe Przemyślenia , Blogger