21:25

Urzekła mnie muzyka.. - "Kraina lodu"


Być może uznacie mnie za ignorantkę, że tak późno obejrzałam "Krainę lodu", ale zwyczajnie cały czas to odkładałam. Podejścia miałam dwa. Za pierwszym razem po trzech godzinach snu w nocy poległam w połowie - wstyd się przyznać, organizm się poddał. Ale za drugim razem się udało:) Wnioski? 


Anna i Elsa są siostrami, bardzo ze sobą zżytymi. Jednak gdy dochodzi do wypadku dziewczynki odsuwają się od siebie, a w zasadzie Elsa ogranicza swój kontakt z Anną. Mijają lata. Dochodzi do tragedii, w której giną rodzice dziewcząt. Starsza z  nich po osiągnięciu pełnoletności ma przejąć obowiązki królowej. W teorii wszystko idzie tak, jak by należało, jednak dochodzi do ujawnienia zdolności, których nikt nie podejrzewał u Elsy. Skutkiem tego ucieka ona z miasta, a Anna udaje się na poszukiwania siostry. Towarzyszy jej Kristoff, Sven i Olaf. Finału nie ujawnię, bo być może są osoby, które jeszcze tej bajki nie obejrzały;)

Jest jedna z klasycznych produkcji Walta Disneya, tak jak "Zaplątani" czy "Księżniczka i żaba", która wywarła na mnie niesamowite wrażenie, zresztą nie tylko na mnie.
Ta bajka jest pierwszorzędna! Oglądanie było samą przyjemnością. Grafika, fabuła, charaktery i wygląd postaci - moim  zdaniem mistrzostwo.
Muzyka porywała mnie swoimi dźwiękami, wykonawcy mają świetne głosy. Teraz mogłabym słuchać soundtracku non stop;)
Serdecznie zachęcam do obejrzenia bajki, bo na pewno na długo zapadnie w Waszej pamięci:)

;*

8 komentarzy:

  1. Ja także uwielbiam ta bajkę. Oglądałam ją w grudniu, w kinie i na pewno jeszcze nie raz zagości na moim ekranie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bajka zdecydowanie nadaje się do częstego oglądania;)

      Usuń
  2. Uwielbiam bajki i często je oglądam, choć na razie panuje klasyka: mała Syrenka czy inne Kopciuszki. Ale na nowe bajki też przyjdzie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że kilka lat temu miałam dosłownie fazę na wszystkie starsze bajki;) Zresztą do tej pory - jak tylko wiem, że będzie coś w TV, a mam możliwość obejrzenia, to zasiadam przed ekranem i nic mnie od niego nie odciągnie;)

      Usuń
  3. Może kiedyś obejrzę, z przybraną siostrą, choć jak mniemam ona ma za sobą tę bajkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to możliwe, ta bajka jednak należy do dość popularnych:)

      Usuń
  4. Muszę obejrzeć tę bajkę :D
    Fajnie tu u Ciebie. Obserwuje, ponieważ fajnie będzie tu jeszcze wpadać ;)
    Pozdrawiam Ciepło :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do obejrzenia zachęcam szczerze:)
      I bardzo dziękuję za tak miłe słowa!:*

      Usuń

Copyright © Krokusowe Przemyślenia , Blogger