niedziela, 27 kwietnia 2014

Suknia ślubna

fot. Tomasz Tyrpa

Pierwszy raz wykorzystam bloga w taki sposób. Ale może znacie kogoś, kto będzie zainteresowany i dzięki temu moja suknia kogoś uszczęśliwi:)

Mam do zaoferowania piękną suknię ślubną uszytą w Salonie Sukien Ślubnych Mendelssohn w Krakowie. Nie ma jej wśród modeli z kolekcji, ponieważ jest to projekt prywatny.

Suknie jest w kolorze białym, rozmiar 34. Szyta na wzrost 164 cm + 7 cm obcas, wiązana.
Uszyta w fasonie litery A, dół jest wykończony koronką.
Na gorsecie widoczne są delikatne zakładki, na których umieszczone są aplikacje z koronki. Dekolt wycięty w serduszko.

W komplecie z suknią jest halka oraz bolerko wykończone koronką, a także ramiączka (z koronką), które można dopiąć do sukni. Wszystko zostanie zapakowanie w pokrowiec, w którym odebrałam suknię z salonu.

Miałam ją na sobie dwa razy (ślub+plener). Została profesjonalnie wyczyszczona, jest w bardzo dobrym stanie.

Suknia kosztowała mnie 2300 zł + 300 zł bolerko.
Kwotę podam na priv.
Istnieje możliwość przymiarki w Krakowie.

Kontakt:  krokusowe.przemyslenia@gmail.com











;*

4 komentarze: